News
30 September 2004
Hongkong actie op 1,5 miljoen Conimex Kroepoek pakken
In samenwerking met Conimex (onderdeel van Unilever)start in oktober 2004 een Win een vakantie naar Hongkong actie.
Op bijna 1,5 miljoen Conimex Kroepoek verpakkingen is een minifoldertje geplakt met een kans om een vakantie naar Hongkong te winnen. Op dit foldertje worden onder meer de website van Hongkong www.discoverhongkong.com) en e-mail adres van het verkeersburo in Frankfurt vermeld. Kopers van deze Kroepoek pakken vinden een unieke code die zij moeten invullen op de website van conimex (www.conimex.nl).
De Kroepoek pakken worden gedistribueerd naar alle supermarkten in Nederland. De Hong Kong Tourism Board sponsort de te winnen vakanties. De Conimex/Kroepoek Hongkong actie wordt ondersteund in het relatiemagazine Yata Yata van Unilever. Dit is vergelijkbaar met de Allerhande van AH. Medio oktober wordt Yata Yata in een oplage van 525.000 exemplaren per postcode segmentatie naar huishoudens in Nederland verstuurd.
|