Travel Lifestyle Network breidt uit met nieuwe partner in Zuid-Korea
Het internationale samenwerkingsverband van in toerisme en lifestyle gespecialiseerde PR bureaus Travel Lifestyle Network (TLN) breidt uit. Het Zuid-Koreaanse PR-bureau GEOCM heeft zich bij TLN aangesloten. Met een groot portfolio aan klanten waaronder Tourism Fiji, Singapore Airlines, Royal Caribbean International, het verkeersbureau van Singapore en de Hong Kong Tourism Board is GEOCM een waardevolle versterking van TLN in Azië. PR bureau Baltus Communications trad reeds zes jaar geleden toe als lid voor de Nederlandse en Belgische markt. ‘De Nederlandse markt wordt overspoeld met PR bureaus, wij zien meer werkmogelijkheden buiten onze landsgrenzen en daar is dit netwerk een mooi instrument voor’, aldus Marcel Baltus van Baltus Communications.
De CEO van GEOCM, Bo Soon Choi, zegt: “We zijn verheugd om ons bij het netwerk aangesloten te hebben en kijken er naar uit om met deze groep van gelijkgestemde communicatiebureaus samen te gaan werken en kennis te delen. Daarnaast zijn wij als eerste partner in het Verre Oosten een waardevolle toevoeging voor TLN. Het Verre Oosten is zowel qua inkomende als uitgaande reismarkt een industrie van formaat.”
TLN oprichter Hanna Kleber van het Duitse PR-bureau KPRN zegt: “Sinds onze oprichting wordt ons netwerk ieder jaar sterker en met de komst van GEOCM zetten we dat proces voort. In de afgelopen jaren hebben we vele professionals uit de travel en lifestyle branche samengebracht en onze klanten de voordelen van een gecoördineerde internationale PR aanpak kunnen bieden. Met de toetreding van GEOCM is ons hiaat in dit uiterst belangrijke werelddeel opgevuld.”
Kijk voor meer informatie over GEOCM op www.geocm.com.
Voor een volledig overzicht van de leden van TLN, kijk op: www.travellifestylenetwork.com.
Over Travel Lifestyle Network (TLN):
Travel Lifestyle Network is een internationaal netwerk van onafhankelijke maar gelijkgestemde marketing- en communicatiebureaus met een uitgebreid klantenportfolio in de travel, hospitality en lifestyle branche. Klanten profiteren van TLN’s lokale expertise, know-how en internationale vertegenwoordiging. Elk bureau binnen TLN is een gevestigde naam in zijn regio, heeft een gedegen kennis van reisbranche en biedt een breed scala aan PR en marketing activiteiten. Door het samenbrengen van toonaangevende professionals in hun respectievelijke markten combineert TLN het voordeel van een wereldwijd bereik met gedegen kennis van de lokale markt.TLN heeft een uitgebreid partnernetwerk met leden in de belangrijkste Europese markten waaronder het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Nederland/België en Scandinavië. Daarnaast reikt het netwerk ook tot in Australië, de Verenigde Staten, India en nu ook Zuid Korea.
Terug